2012年6月27日 星期三

失蹤人口

菲菲今日約了榮升 Director of GI 的朋友,因為有些基金的事要處理 (佢以前係做保險和基金的)。唔知係貴為掌門人所以工作繁忙丫?定係佢既千年惡習未改呢?打左成朝電話,包括佢所有手提同公司,都搵佢唔到,仲要係冇得留言,打左幾次之後,仲熄埋電話!咁我點簽文件呀?真係比佢激到紮紮跳!

以前當佢仲係我下屬時,已經話左佢N次,出得黎撈,個電話必須24小時 on call,仲必定要有留言。做保險呢行尤其重要,d 客搵親你好多時都係發生左事,極需要人幫忙。個電話打左成朝都搵唔到人,仲竟然熄埋機,你話令客人幾失望呢!仲有今日我係約左佢,都唔聽電話,即係爽約。呢條同死罪冇咩大分別。

唉!成四十歲人唔該生性啦!做野冇交帶成咁,我已經唔係佢亞頭,冇得再咁話佢。為左我既安心起見,三個小朋友既所有保險我都搵左另一位 agent 買,起碼佢幾多點都會接電話,有幾次我個仔晚上入急症都 call 到佢幫手,個心都定d。

仲以為後生仔先至會咁冇責任心,估唔到跑左十幾年江湖既老鬼都係咁…

4 則留言:

  1. 原來菲菲姐以前做保險,得閒可唔可以講多D呢行的逸事大家聽下。

    回覆刪除
  2. 約左人又唔出現,仲要唔聽电話,哩 d 人真係好衰嫁!

    回覆刪除
  3. 谷鬼氣,blacklist 左呢條友。

    回覆刪除